Tuesday 28 July 2009

Perlumbaan Go-Kart


Hai,semua! Hari ini saya nak ceritakan pasal perlumbaan Go-Kart. Sabtu lepas saya pergi ke Taman Perdana, nak tengok perlumbaan Go-Kart. Saya sangat seronok tapi lambat sangat nak mula. Ketika menungu perlumbaan Go-Kart saya berjalan dengan keluarga saya tengok permainan tembak-tembak di dalam jaring. Saya pun jalan lagi, saya pun ternampak kereta Go-Kart. Saya tak pernah menaikinya. Saya nampak Go-Kart dah mula. Tiga orang yang sedang berlumba. Saya pun tak seronok tapi saya pandang belakang saya terkejut sebab saya nampak banyak Go-Kart. Saya sangat seronok. Saya pun berlari-lari. Saya tengok banyak corak-corak Go-Kart ada corak api,batu dan sebagainya. Dan perlumbaan itu pun bermula, saya menutup telinga sebab bunyi Go-Kart yang sangat kuat . Saya ternampak Go-Kart terhempas di tayar yang banyak di tepi lorong. Tapi orang itu memakai tali pingang keselamatan. Saya tengok dia punya Go-Kart rosak. Saya tengok banyak Go-Kart berlumba dengan laju. Saya nak rakam gambar tetapi Go-Kart sangat laju, saya pun tengok saja. Saya pun tak jadi nak rakam gambar. Saya pun pulang. Ok saya nak berehat sekarang, bye!

No comments:

Post a Comment